RJEŠENJA ZA ODRŽIVU SJEČU STABALA
Logset pruža vrhunska rješenja za održivu sječu stabala razvojem, proizvodnjom, distribucijom i servisiranjem šumarskih strojeva koji su pouzdani, produktivni i funkcionalni.
LOGSET GT FORWARDERS
LOGSET 4F GT
Kompaktan i snažan 10-tonski prorjeđivač
Logset 4F GT najmanji je transporter u asortimanu Logset strojeva. Stroj je nosivosti 10 tona, a posebno je dizajniran za rad na prorjeđivanju u gustim šumama. Zbog svoje male veličine, Logset 4F GT doslovno pluta na raznim vrstama terena uz minimalna oštećenja tla.
Iako je Logset 4F GT kompaktan transporter, moćan je: 4,9-litreni AGCO Power motor razvija 125 kW (170 KS). Za ovaj forvarder dostupna su dva tipa kranova Mesera s različitim momentima dizanja: 91 kNm ili 98 kNm. Oba modela dizalica imaju tri različite opcije teleskopa za prilagođenu duljinu dizalice prilagođenu vašim potrebama.
Kabina je učinkovito izolirana od buke, a okolni veliki prozori omogućuju izvrsnu preglednost na svim gumama kao iu svim smjerovima. Upravljački sustav TOC 2 jednostavan za korištenje omogućuje vam upravljanje transporterom s nevjerojatnom preciznošću i za dizalicu i za prijenos. Iskusan vozač može raditi brzo i učinkovito bez naprezanja. Automatski tempomat omogućuje jednostavno podešavanje brzine vožnje potenciometrom. Konstantna brzina vožnje olakšava rad operatera i rezultira manjom potrošnjom goriva. Jednostavan pristup za servisne poslove i veliki spremnik goriva smanjuju gubitak vremena proizvodnje.
LOGSET 5F GT
Kompaktni transporter za teške terene
Logset 5F GT je svestran i kompaktan transporter. Izuzetno je dobro prilagođen za radnje prorjeđivanja, ali se može koristiti i za manje čiste sječe. Riječ je o 12-tonskom transporteru s štedljivim motorom, dizajniranom za prijevoz maksimalnih tereta. Velike gume od 26,5” i veliki razmak od tla čine ovaj stroj pravim izborom za razne vrste terena. 4-cilindrični 4,9-litreni AGCO Power motor ima dovoljno okretnog momenta za prevladavanje laganih izazova, ali uz iznimno nisku potrošnju goriva. Forvarder je kompaktan, pa je skretanje u uskim zavojima jednostavno bez ugrožavanja razmaka od tla. Logset 5F GT je vrlo pouzdan i ne zahtijeva puno rezervnih dijelova. Zahvaljujući ovim značajkama, ima iznimno niske troškove rada.
Visoka produktivnost također zahtijeva najbolju moguću ergonomiju. Kabina ima učinkovitu zvučnu izolaciju, a veliki prozori nude izvrsnu vidljivost u svim smjerovima. Upravljački sustav TOC 2 jednostavan za korištenje daje dobru preciznost i za dizalicu i za prijenos. Vozač može raditi brzo i učinkovito bez naprezanja. Automatski tempomat omogućuje jednostavno podešavanje brzine vožnje potenciometrom. Konstantna brzina vožnje olakšava rad operatera i smanjuje potrošnju goriva. Jednostavan pristup za servisne poslove i veliki spremnik goriva minimiziraju prekide servisa.
LOGSET 5FP GT
Premium verzija Logset 5F GT s dodatnom snagom
Logset 5FP GT je svestrani transporter. Kompaktan je i okretan za radnje prorjeđivanja, ali ima dovoljno snage za čistu sječu. Riječ je o forvarderu od 12 tona sa snažnim prijenosom i prevelikim komponentama za svoju klasu. 6-cilindarski 7,4-litreni AGCO Power motor ima dovoljno okretnog momenta u svim situacijama, ali uz nisku potrošnju goriva. Forvarder održava željenu brzinu vožnje iu zahtjevnim uvjetima. Pouzdan je i ne zahtijeva puno rezervnih dijelova. Zahvaljujući ovim značajkama, to je transporter velikog kapaciteta i iznimno niskih troškova rada.
Visoka proizvodnja zahtijeva i najbolju moguću ergonomiju. Kabina ima učinkovitu zvučnu izolaciju, a veliki prozori nude izvrsnu vidljivost u svim smjerovima. Upravljački sustav TOC 2 jednostavan za korištenje daje dobru preciznost i za dizalicu i za prijenos. Vozač može raditi brzo i učinkovito bez naprezanja. Automatski tempomat omogućuje jednostavno podešavanje brzine vožnje potenciometrom. Konstantna brzina vožnje olakšava rad operatera i rezultira manjom potrošnjom goriva. Jednostavan pristup za servisne poslove i veliki spremnik goriva minimiziraju prekide servisa.
LOGSET 6F GT
Agilan 14-tonski forvarder za zahtjevne terene i dizanje
Logset 6F GT je isplativ stroj za nošenje trupaca iz šume. Ima nosivost od 14 tona, a duljina utovarnog prostora je podesiva između 4,27 metara i 4,87 metara. Forvarder ima 7,4 l AGCO Power motor i stroj održava impresivnu brzinu vožnje iu zahtjevnim uvjetima. Pouzdan je i ne zahtijeva puno rezervnih dijelova. Logset 6F GT ima veliki kapacitet i iznimno niske troškove rada.
POUZDANOST
Logset 6F GT je, kao i ostali Logset proizvodi, dizajniran za naporan rad. Glavni mehanički dijelovi su ojačani kako bi se postigao dug životni vijek i izdržali zahtjevne uvjete. Okviri, središnji zglob, priključci za okretna postolja, utovarni prostor i čvrsta hauba dizajnirani su za teške šumske uvjete. Glavne komponente odabrane su za najbolju moguću pouzdanost.
EKONOMIČNOST
Uspješna kombinacija Logset TOC 2 upravljačkog sustava i AGCO Power dizel motora čini Logset vjerojatno najučinkovitijim proizvođačem transportera. Dijelovi visokog otpora, iznimna pouzdanost i minimalno vrijeme zastoja doprinose niskim troškovima rada.
UDOBNOST
Udobnost operatera ključna je za maksimalnu produktivnost. Prostrana kabina nudi izvrsnu preglednost i nisku razinu buke. Mnogo se razmišljalo o mjestu glavnih komponenti. Dijelovi su lako dostupni, što olakšava servis kada je to potrebno.
LOGSET 8F GT
Forvarder snažnog okvira dizajniran za čistu sječu
Logset 8F GT je isplativ stroj za otpremu. Ima nosivost od 15 tona, a duljina utovarnog prostora omogućuje dvostruko slaganje trupaca od 3 metra. Kapacitet je impresivan i u najgorim uvjetima. Teški izazovi poput mekog tla, strmog terena ili dugih relacija rješavaju se snažnim motorom i snažnim prijenosom.
POUZDANOST
Logset 8F GT je, kao i ostali Logset proizvodi, dizajniran za težak rad. Bitni elementi mehaničkih dijelova ojačani su kako bi se postigao dulji vijek trajanja. Okviri, središnji zglob, priključci za okretna postolja, utovarni prostor i čvrsta hauba razvijeni su za teške šumske uvjete. Glavne komponente odabrane su kako bi se osigurala najbolja pouzdanost:
Manje zastoja, više novca!
EKONOMIČNOST
Uspješna kombinacija Logset TOC 2 upravljačkog sustava i AGCO Power dizel motora čini Logset jednim od najučinkovitijih transportera. Dijelovi visokog otpora, izvrsna pouzdanost i minimalno vrijeme zastoja doprinose niskim troškovima rada
PRODUKTIVNOST
Dizalica Mesera ima impresivnu silu dizanja od 125 kNm, što je čini pogodnom za rukovanje teškim trupcima, pa čak i stablima pune dužine. Dizelski motor od 258 konjskih snaga, u kombinaciji s hidrostatskim prijenosom, daje dovoljnu snagu u svim situacijama. Možete raditi s visokom produktivnošću čak i u teškim uvjetima.
UDOBNOST
Udobnost operatera ključna je za maksimalnu produktivnost. Prostrana kabina nudi izvrsnu vidljivost i nisku razinu buke. Puno se razmišljalo o položaju komponenti, tako da su lako dostupne, što olakšava servis.
LOGSET 10F GT
Snažan transporter od 18 tona za duga putovanja
Logset 10F GT jedan je od dva velika brata u asortimanu transportera Logset. Ovaj impresivni transporter od 18 tona ima iznimno robusnu i pouzdanu strukturu. Dizajniran je za najteže klime i terene, poput onih u Rusiji, Sjevernoj Americi i Latinskoj Americi.
Zahvaljujući dvostrukim hidrostatskim motorima, Logset 10F GT ima širok raspon brzina pri korištenju prvog stupnja prijenosa. Proširivi teretni prostor može se proširiti kako bi se povećao kapacitet utovara za otprilike 60 cm, a stroj ima hidraulički repni dio koji po potrebi pruža dodatnu duljinu od 70 cm. S ovim značajkama, Logset 10F GT savršeno je prikladan za duge vožnje.
Unatoč velikom kapacitetu i snazi, ekonomičnost goriva je nevjerojatna i optimizirana kroz inteligentni kontrolni sustav TOC 2. Sustav TOC 2, zajedno s AGCO Power motorom, optimizira ubrizgavanje goriva u svim uvjetima prema prevladavajućem opterećenju motora, hidrauličkom tlaku i zahtjevima protoka. Mala potrošnja goriva i veliki spremnik za gorivo omogućuju 12-satne radne smjene bez dopunjavanja goriva.
POUZDANOST
Logset 10F GT je, kao i ostali Logset proizvodi, dizajniran za težak rad. Glavni mehanički dijelovi su ojačani kako bi se postigao dug životni vijek i izdržali zahtjevne uvjete. Okviri, središnji zglob, priključci za okretna postolja, podnožje tereta i čvrsta hauba dizajnirani su za teške šumske uvjete. Glavne komponente odabrane su kako bi se osigurala najbolja pouzdanost: Manje zastoja, više novca!
EKONOMIČNOST
Uspješna kombinacija Logset TOC 2 upravljačkog sustava i AGCO Power dizel motora čini Logset vjerojatno najučinkovitijim proizvođačem transportera. Dijelovi visokog otpora, iznimna pouzdanost i minimalno vrijeme zastoja doprinose niskim troškovima rada.
PRODUKTIVNOST
Forvarder Logset 10F GT ima kao standardnu opremu kran Mesera 111. Dizalica ima impresivnu silu dizanja od 151 kNm, što je čini pogodnom za podizanje teških trupaca, pa čak i stabala pune dužine. Dizelski motor snage 214 kW (291 konjska snaga), u kombinaciji s hidrostatskim prijenosom, daje dovoljnu snagu u svim situacijama. Možete raditi s visokom produktivnošću čak i u teškim uvjetima.
UDOBNOST
Udobnost operatera ključna je za maksimalnu produktivnost. Prostrana kabina nudi izvrsnu preglednost i nisku razinu buke. Glavne komponente transportera su lako dostupne, što olakšava servis.
LOGSET 12F GT
Najveći transporter u Logset asortimanu
SIGURNI PRORJEĐIVAČ OD 20 TONA ZA TEŠKE UVJETE
Logset 12F GT najveći je transporter u Logset asortimanu. Ovaj stroj nosi najveći mogući volumen drva. Zahvaljujući snažnom motoru od 291 KS i pojačanoj vučnoj sili od 250 kN, Logset 12F GT je i najučinkovitiji transporter. Špediter je poboljšao novu tehnologiju i puno korisnih značajki. Novi patentirani sustav za pomoć pri usporavanju i zaštitu (DeX) omogućuje izvanredne performanse na najzahtjevnijim terenima.
Ovaj transporter obuhvaća sve što Logset vrijednosti u asortimanu strojeva: pouzdanost, niske troškove rada i dovoljno snage za povećanje produktivnosti bez kompromisa.
POMOĆNIK I ZAŠTITNI SUSTAV ZA USPORAVANJE (DeX)
DeX je inteligentni pomoćnik pri kočenju motorom koji kontrolira transporter u situacijama koje zahtijevaju veći moment kočenja motorom, na primjer pri vožnji nizbrdo u strmim uvjetima. DeX ne samo da poboljšava sigurnost i udobnost vozača, već i štiti motor od momenta prekoračenja brzine. Time se produljuje vijek trajanja motora i komponenti prijenosa.
LOGSET HARVESTERS
LOGSET 8H GTE HIBRID
Snažan kombajn koji podiže produktivnost na novu razinu
Logset 8H GTE Hybrid snažan je kombajn srednje veličine koji ne usporava pod pritiskom. Dizelski motor stroja radi konstantnim tempom, dok hibridni sustav osigurava do 104 kW (142 KS) dodatne snage potrebne u tipičnom ciklusu sječe i obrade. To omogućuje hibridnom kombajnu da jednostavno obavlja nekoliko zadataka u isto vrijeme, dok opterećenje motora ostane konstantno.
Dimenzije kombajna su iste kao i kod običnog Logset 8H GTE. Ako tražite kompaktan i učinkovit kombajn, ne tražite dalje od Logset 8H GTE Hybrid!
ZAŠTO HIBRIDNA TEHNOLOGIJA?
SNAŽAN
Uz hibridni sustav kao integrirani dio dizelskog motora stroja, Logset hibridni kombajn nudi 45 % povećanje snage i 39 % okretnog momenta. Hibridni sustav omogućuje nam povećanje snage cijelog stroja bez povećanja veličine dizel motora.
EKONOMIČAN
Sva vršna opterećenja u radnom ciklusu kombajna kompenziraju se električnim motorom. Električni motor daje pojačanje snage kombajnu kada to zahtijeva radno opterećenje. Kada dizel motor radi konstantnim tempom, kombajn štedi gorivo. Ušteda goriva može biti i do 25 %, što znači niže troškove rada u usporedbi s tradicionalnom tehnologijom. Hibridni kombajn održava redoviti radni tempo čak i s velikim stablima, što povećava njegovu produktivnost.
EKOLOŠKI PRIJATELJ
Za svaki drveni komad namještaja i svaku kuću koja se gradi, postoji drvo koje treba posjeći. Postoji hitna potreba za smanjenjem ekološkog otiska kombajna. Kao jedini proizvođač hibridnih kombajna, Logset je preteča u održivom šumarstvu, pružajući pravi održiv način proizvodnje drveta bez ugrožavanja produktivnosti.
Hibridna tehnologija Logset hibridnih kombajna značajno smanjuje potrošnju goriva i emisije po posječenom kubičnom metru, što pogoduje i vlasniku i okolišu.
LOGSET 5HP GT
Kompaktni kombajn sa šest kotača dizajniran za stanjivanje
Logset 5HP GT najmanji je kombajn u Logset asortimanu. Posjeduje snažan 7,4-litreni 6-cilindarski motor sa 169 kW (230 KS) i SCR tehnologijom. Mala veličina kombajna u kombinaciji sa snažnim motorom čini kombajn svestranim, iako je uglavnom dizajniran za radove prorjeđivanja. Kombajn je jednostavan za manevriranje i okreće se bez napora. 34-inčni kotači straga omogućuju rad stroja na raznim vrstama terena.
KOMPONENTE U RAVNOTEŽI
Veličina motora, hidraulika i mehanički dijelovi stroja savršeno su dimenzionirani za ovaj model kombajna sa šest kotača. Ovaj vrhunski stroj je kompaktan i uzak s kotačima od 22,5 inča na prednjoj šasiji. Širina stroja može se suziti na 2,5 metara s gumama od 600 mm. Manja veličina kotača čini Logset 5HP GT nešto lakšim od Logseta 6HP GT.
Kombajn je opremljen pouzdanim kranom Mesera 221 H. Dohvat dizalice može se birati između 8,3 m, 10 m i 11 m. Logset 5HP GT dobro se ponaša u šumama sa stablima malog i srednjeg promjera.
Glave kombajna kao što su TH45, TH55 i TH65 sve odgovaraju na Logset 5HP GT. Sve glave kombajna u TH-seriji dizajnirane su za jednostavan i precizan rad.
EKONOMIČNOST
Logset 5HP GT, sa svojim AGCO Power dizel motorom, zajamčeno je najekonomičniji izbor u usporedbi s drugim kombajnima u svojoj klasi veličine. Zbog uspješne kombinacije veličine motora, hidraulike i novog Logset TOC-MD 2, motor radi lakše i operater će to jasno primijetiti u nižoj potrošnji goriva.
LOGSET 6HP GT
Svestrani kombajn sa šest kotača
Logset 6HP GT je svestran i okretan kombajn koji se vrlo lako okreće. Pogodan je za operacije prorjeđivanja i čiste sječe srednje veličine. Kombajn je vrlo produktivan uz nisku potrošnju goriva. Posjeduje dinamični AGCO šest-cilindarski dizelski motor koji zadovoljava najnovije propise o ispušnim plinovima.
KOMPONENTE U RAVNOTEŽI
Veličina motora, hidraulika i mehanički dijelovi stroja savršeno su dimenzionirani za ovaj model kombajna sa šest kotača.
Kombajn je opremljen pouzdanim kranom Mesera 221 H. Dohvat dizalice može se birati između 8,3, 10 i 11 metara. Ova kombinacija omogućuje Logsetu 6HP GT da se dobro ponaša u šumama sa stablima malog i srednjeg promjera.
Glave kombajna Logset TH45, TH55 i TH65 sve odgovaraju na Logset 6HP GT. Sve glave kombajna u TH-seriji dizajnirane su za jednostavan i precizan rad.
EKONOMIČNOST
Sa šestocilindričnim AGCO dizel motorom, Logset 6HP GT zajamčeno je najekonomičniji izbor u usporedbi s drugim kombajnima u svojoj klasi veličine. Zbog uspješne kombinacije veličine motora, hidraulike i novog Logset TOC-MD 2, motor nije napregnut i operater će to jasno primijetiti u niskoj potrošnji goriva.
LOGSET 12H GTE HIBRID
Najproduktivniji stroj na svijetu pravi je div za profitabilnu žetvu velikih razmjera
Logset 12H GTE Hybrid – najproduktivniji kombajn na svijetu pravi je prijateljski div za profitabilnu žetvu velikih razmjera. Div ima sve: revolucionarnu hibridnu tehnologiju, hidrauliku s dvostrukim krugom, jaku dizalicu, robustan prijenos i još mnogo toga. Stabilnost, pouzdanost i udobnost u jednom velikom paketu, ukratko.
ZAŠTO HIBRIDNA TEHNOLOGIJA?
SNAGA
Električna energija je brza i moćna. Unutar mikrosekunde hibridni sustav može isporučiti do 510 KS i generirati ogroman okretni moment od 2 000 Nm. Hibridni sustav trenutačno reagira na radno opterećenje, pružajući dodatno povećanje snage za dizalicu. Izuzetna konjska snaga jamči da će stroj nositi i najteže zadatke.
EKONOMIČNOST
Hibridni sustav ima dvostruke prednosti: poboljšane performanse i iznimno niske troškove rada. Za generiranje iste ogromne snage i zakretnog momenta koji hibridni sustav isporučuje u trenu, bio bi potreban ogroman motor i bačve goriva. Potrošnja goriva znatno je manja u usporedbi s tradicionalnim rješenjem za pogonski sklop.
Hibridni sustav eliminira vršne vrijednosti snage koje su inače potrebne od motora. Stabilna izvedba motora štedi značajne količine goriva, produljuje vijek trajanja motora i smanjuje troškove održavanja.
EKOLOGIJA
Hibridni sustav koristi električnu energiju za proizvodnju energije. Poznato je da je električna energija zelena i ekološki prihvatljiva. Manja potrošnja goriva i stabilan rad motora znače i manje ispušnih plinova u okoliš. Logset hibridni kombajn zadovoljava sve moderne ekološke standarde, bez ugrožavanja profita ili snage.
LOGSET 6HP GTE
Kombajn za uštedu goriva srednje veličine
Logset 6HP GTE je kombajn srednje veličine koji se može opisati kao stabilan i štedi gorivo. To je brz, okretan i snažan stroj dizajniran za manje operacije stanjivanja i prosječne spuštanja srednje veličine. U takvim uvjetima ima optimalnu produktivnost i najbolju ekonomičnost.
KOMPONENTE U RAVNOTEŽI
Zahvaljujući kranu Mesera L221V, s dometom do 11 metara, 6HP GTE s lakoćom radi u šumama s malim i srednjim stablima. Veličina motora, hidraulika i mehanički dijelovi stroja savršeno su dimenzionirani – što čini dizajn Logseta optimalnim u usporedbi s drugim kombajnima u svojoj klasi veličine.
Logset 6HP GTE može biti opremljen Logset TH45, TH55 ili TH65 kombajnom, sve dizajnirano za jednostavan i precizan rad. Glavom kombajna može se rukovati brzo, ali precizno.
8 KOTAČA ZA BOLJE PERFORMANSE
Logset 6HP GTE je stabilan stroj, koji udobnost operatera dovodi na novu razinu. Osam kotača omogućuje stroju izvanredne performanse na svim terenima: izvrsnu vučnu snagu i stabilnost na strmim padinama i plutanje za meke uvjete tla. Ukratko: kada montirate gusjenice unaokolo, možete raditi tamo gdje prije niste mogli.
EKONOMIČAN
Sa štedljivim 6-cilindarskim 7,4 l dizelskim motorom, GTE od 6 KS ima dovoljno snage i zakretnog momenta da gura hidrauličku pumpu od 190 cm3. Zbog uspješne kombinacije veličine motora, hidraulike i novog Logset TOC-MD 2, motor nije napregnut, a operater to jasno primjećuje u niskoj potrošnji goriva.
LOGSET 8H GT
Okretni kombajn sa šest kotača
Logset 8H GT je okretan i snažan kombajn koji se vrlo lako okreće. Nešto je kraći i lakši od modela kombajna s osam kotača Logset 8H GTE. Logset 8H GT prikladan je za operacije prorjeđivanja, ali ima još bolje rezultate na srednjim i velikim čistim šumama. Ovaj model kombajna uživa solidnu reputaciju za nenadmašnu produktivnost i ekonomičnost goriva. Snažni 7,4-litreni AGCO Power motor razvija 214 kW (291 KS), a u kombinaciji s kranom Mesera M240H, ovo je savršen stroj za izazovne operacije obaranje.
KOMPONENTE U RAVNOTEŽI
7,4-litreni motor sa 214 kW (291 KS), hidraulika i mehanički dijelovi stroja savršeno su dimenzionirani za ovaj kombajn sa šest kotača.
Kombajn je opremljen pouzdanim kranom Mesera M 240 H. Dohvat dizalice može se birati između 10,3 i 11,1 metara. Logset 8H GT je višenamjenski i dobro se ponaša u šumama s malim, srednjim i velikim stablima.
Iz serije TH harvesterskih glava, sljedeće glave kombajna općenito su montirane na Logset 8H GT: Logset TH55, TH65 i TH75. Sve glave kombajna u TH-seriji dizajnirane su za jednostavan i precizan rad.
LOGSET 8H GTE
Stabilan i snažan kombajn za različite terene
KOMPONENTE U RAVNOTEŽI
Kombajn Logset 8H GTE s lakoćom radi u šumama s malim i velikim stablima i različitim terenima. Veličina motora, hidraulika i mehanički dijelovi stroja savršeno su dimenzionirani – što čini dizajn Logseta optimalnim u usporedbi s drugim kombajnima u svojoj klasi veličine. Logset 8H GTE ima kran Mesera 241H (ili Mesera 221H kao opciju), s dometom do 11 metara.
Kombajn se može opremiti sa kombajnom TH55, TH65 ili TH75, sve dizajniranim za jednostavan i precizan rad. Glavom kombajna može se upravljati brzo, ali precizno.
OSAM KOTAČA ZA BOLJE PERFORMANSE
Logset 8H GTE je stabilan i jak stroj. Donosi udobnost operatera na novu razinu. Osam kotača omogućuje stroju izvanredne performanse na različitim terenima. Uz kombajn imate izvrsnu vučnu snagu i stabilnost na strmim padinama i plutanje u uvjetima mekog tla. Ukratko: kada montirate gusjenice unaokolo, možete raditi tamo gdje prije niste mogli.
EKONOMIČAN
Sa štedljivim 7,4-litrenim 6-cilindarskim dizelskim motorom AGCO Power, Logset 8H GTE ima dovoljno snage i zakretnog momenta da gura jednu ili dvostruku hidrauličku pumpu. Zahvaljujući uspješnoj kombinaciji veličine motora, hidraulike i novog Logset dizajniranog TOC-MD 2, motor nije napregnut i operater to jasno primjećuje u niskoj potrošnji goriva.